Методична проблема
"Превентивне виховання - пріоритетний напрям у навчально-виховній роботі школи-інтернату"
І етап роботи - інформаційно-аналітичний (2011-2012 н. р.)
Способи розв’язання завдань
1. Вивчення літератури з проблеми "Превентивне виховання - пріоритетний напрям у виховній роботі школи".
2. Робота методичної ради "Що таке превенція?" Робота з дітьми з девіантною поведінкою.
3. Робота психологічної. Анкетуування щодо виявлення рівня комфортності учнів у школі, класі. (Тренінги, класні години, лекції, бесіди)
4. Робота методичних об’єднань вчителів-предметників, школи молодого вчителя, проблемного семінару вихователів, м/о класних керівників.
5. Оперативно-методичні наради.
6. Методичний тиждень (відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи).
7. Гурткова робота із проблемної теми.
8. Засідання педагогічної ради "Превентивне виховання - пріоритетний напрям у виховній роботі школи".
9. Відвідування та анліз уроків, виховних, позакласних заходів адміністрацією школи.
ІІ етап роботи - проектувально-моделювальний (2011-2012 н. р.). Реалізація виховних заходів з попередження правопорушень та бездоглядності серед школярів
Способи розв’язання завдань
1. Тренінги за програмою "Рівний - рівному".
2. Вивчення завдань класного керівника в роботі з підлітками, схильними до протиправних дій.
3. Робота соціально-психологічної служби "Попередження суїцидів серед підлітків".
4. Анкетування з метою з’ясування кола спілкування учнів та ставлення їх до протиправних дій.
5. Тренінги, класні години, лекції, бесіди.
6. Індивідуальна корекційна робота.
7. Різні форми роботи методичних структур:
- взаємовідвідування виховних годин;
- звіти методичних |